2 nya scrappade kort

Har gjort detta kortet till Carins syster som gifter sig imorgon. Hela temat på bröllopet är grönt så därav färgvalet. Lite kul att inte använda sig av något rött alls när det ändå handlar om kärlek. Tyvärr är det samma som förra gången att det glittriga gröna pappret (som jag använt till hjärtan och krusidull) inte syns att det är glittrigt.
Blev väldigt nöjd med kortet!

image183

å så baksidan...

image184

(Å ja, jag vet att det heter lyckönskningar men det var redan fastklistrat när jag insåg att det var fel)
Och här kommer kortet jag gjort till mormor som fyller år på onsdag. Inte alls så nöjd med detta men så är det ju ibland.


image185 image186

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka kort!!! Helt underbara! Just nu är det är torka på scrapingfronten, jag handlar mest, hahaha!!
Lycka till i helgen!
många kramar från söder.


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0