Bye bye Teknikens Hus...

Igår hade vi ju avslutningsmöte på Teknikens Hus. Jag och Jossan fick berätta hur sommaren varit och framföra sånt som inte riktigt varit så bra så det kan bli bättre till nästa år. Våra chefer var väldigt nöjda med vår insats iaf och som tack fick vi en varsin flaska skumpa med lite goda chokladbitar fastknutna i en påse på. Så gulligt av dem :)

image201

Jag fick dessutom en stor godisskål och biobiljetter som tack för min tid på Teknikens Hus. Kommer verkligen sakna denna underbara arbetsplats. Och det är så tråkigt att jag och Jossan precis lärt känna varandra mycket bättre och så ska jag sluta :( Man hinner inte komma varandra så nära när man bara jobbar en helg i månden men nu under sommaren är det en annan sak. Men bara för att man flyttar behöver det ju inte betyda att man måste tappa kontakten!

image191 image192

Kvällen avslutades med en mysig grillning. Jättegott! Grillade lax och potatisknyten med sparris, svamp, rödlök, potatis och kryddsmör.

image196
Cecilia & Jossan


Maria med kompis Malin - Pär - Alexander med tjejen Maddis

Kommer nog fler bilder sen, min kamera dog ganska tidigt så jag ska få kort från Cecilia. Jossan var jättego och gav mig en flyttpresent. Den lilla berlocken i form av en bil (som numera sitter på min bilnyckelknippa så jag kommer tänka på dig varje gång jag kör min bil Jossan). Vi har haft en intern grej hela sommaren. Vi sitter alltid och fikar lite 10 minuter innan vi ska öppna och det hela började med att en gång satt alla i lugn och ro och fikade och skvallrade. Klockan blir 10 och öppningsdags men ingen reflekterar över det tills jag lite överaskat säger. Men det är ju vi som jobbar ju (jag och Jossan). Som Långben på husvagnssemestern ni vet...Vem är det som kör egentligen? /Vem är det som jobbar egentligen? Ja det var roligt då iaf. inte så skoj när man återger det kanske. :)

image197
Lite dåligt skannat men kortet hade legat i väskan och Pollux vattenskål hade blött ner det lite också.

Fick förresten sålt mitt alldeles egentillverkade TV-byrå och soffbordsset idag. Ganska skönt! Tyckte jättemycket om det men jag kan ju inte ta med mig allt ner när jag flyttar. Så här såg det ut iaf :)

image198 image199

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, det var en sådan lyckad kväll (fram till slutet då Jossan helt plötsligt försvann haha). Som du sa, bara för att man flyttar behöver man inte tappa kontakten! Om inte annat, så skicka ett mail eller ring när du är i Luleå å tentar, så kanske vi kan hitta på nått! Puss

2007-08-15 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0