En helt alldeles vanlig torsdag...

Inte hänt så mycket, jobbar för fullt. Inte alls många besökare i onsdags (kanske runt 60 eller så)  lite fler idag - knappt 400 st. Roligare när det är lite mer att göra. Alltid kul att jobba med Jossan dessutom. Vi funkar så bra ihop. Hon är en toppen arbetskamrat (å det skriver jag inte bara för att jag vet att hon börjat läsa min blogg...eller jo kanske ;) Men jag menar det verkligen)

Håller för fullt på att tvätta men det går inte så fort. Ska snart hämta mina maskiner jag har i så får jag fortsätta imorgon. Orkar inte hålla på hela natten när jag ska jobba imorgon. Men det var mycket tvätt. Kände mig som jultomten när jag vandrade över gården med mina stora röda tvättsäck på ryggen.

Annars har jag scrappat lite med Carin. Gjort ett kort till mormor som fyller år nästa vecka. Carin jobbade vidare på sitt album hon ska ge bort till sina kompisar som gift sig. Eftersom Carin nu har en egen blogg (lite tack vare mig) så kommer de säkert alldeles strax finnas att beskåda där. Länk till henne finns numera givetvis i min länksamling.

VÄLKOMMEN till bloggträsket CARIN!

Nu behöver vi snart inte umgås längre, räcker att vi blir uppdaterade via varandras bloggar...nä skämt och sido kan ju vara kul när vi snart bor lite längre ifrån varandra. Apropå Carin vill jag bara berätta om den roliga incidensen som inträffade idag. Jag kom hem från jobbet runt 16.30 sådär. Tar ut Pollux på gården och busar och myser lite med honom. Ut kommer Carin och Gizmo varvid Carin sömndrucket informerar mig om att hon precis har vaknat (!) En annan har ju gjort en hel arbetsdag redan...så olika vardag man kan ha :)

Annars bjöd kvällen på dålig film (Barely legal) hemmagjord pizza och blåbärspaj å så scrapping då förståss. Trevligt! Men nu bjuder kvällen endast på skönhetssömn...i nytvättade lakan. Finns det nått bättre?! Jo kanske förståss...men det är en bra känsla iaf!

Kram och hej

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, du är så gullig! ;) Ska börja läsa din blogg flitigt nu när du flyttar, så jag håller koll på dig! Tycker den här sommaren har varit riktigt riktigt bra på teknikens, iaf när jag har jobbat med dig! ;) Du är så söt!

2007-08-11 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0