En ledig sommardag

Har haft en härlig slapp dag idag. Faktiskt kunnat slappna av lite och bara vara. Sååå skönt! Började dagen med en lugn morgon sen blev det lite kaffe på balkongen med Magnus följt av en omgång kubb ute i solen. Var och klippte mig och sedan bjöd dagen på grillning på gården tillsammans med Carin, Krille, Malin (Carins lillasyster), Magnus och Jens och alla hundarna. Väldigt mumsigt och trevligt. Som pricken över i:et for vi till Storsand och lät hundarna bada en sväng. En underbar kväll med en mycket vacker solnedgång...kom att tänka på min kära J och en speciell gång när vi satt där på stranden i solnedgången och mös. Saknar honom!

Här kommer dagen i några bilder.

image164
Cool tjej i solbrillor och nyklippt hår...haha


Nova hittar ständigt nya ställen att sova på i flyttröran.

image175
Men visst är hon söt?!

Sen valde alla andra att göra så töntiga miner som möjligt på korten jag tog sådå får man skylla sig själv att man blir publicerad i bloggen sån... ;)


Krille, Jens, Malin, Magnus & Pollux

image172
Visst är de rätt lika systrarna?

Å så den fina kvällen vid Storsand...

image161



image162

image169

Sov gott och dröm sött!



Kommentarer
Postat av: anna

snygging där! haha=) verkligen snyggt!! Vad avundsjuk jag blir, det ser så himla härligt ut! Läntgar fraktiskt till lule... Grejen var ju att jag fick nu dator, men nu är det strul med den, och när jag skulle köra in till stan körde jag sönder bilen! Hela fronten är typ av! snacka om otursförföljd!

2007-08-07 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0