100!!

Kan knappt tro det men nu när jag sett en stadigt ökande kurva på antal unika besökare på min blogg blir jag ju lite nyfiken och måste kika. Förvånad blev jag idag när jag kikade och såg att dagens siffra var uppe i hela 100 (!).

image563
Kanske inte mycket att skryta om men för mig som hade under 20 st/dag för bara några veckor sedan så är det stort. Tyvärr tror jag en nedgång är att vänta efter jul för jag anar sambandet med julbloggandet. Inte lika många som vill höra mitt tjat om inredning och scrapping. Men det är kul så länge det varar. Tyvärr är det ju alldeles för få kommentarer. Hade varit roligt med lite fler avtryck. Men även ni anonyma besökare är naturligtvis välkomna tillbaka om och om och om igen.....ja ni förstår säkert!
En stor kram till er alla!

image564


Tillägg kl 00:03
Kan meddela, nu när dagen är slut, att slutsiffran faktiskt blev så mycket som 117! Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för Anna. Nu ska jag sluta exjobba och gå och sova så jag kan gå upp och exjobba igen. Är det verkligen det här livet går ut på??

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat! Roligt att folk är intresserade, men så är det ju roligt å läsa om allt oxå... :)

*kramar tillbaka*

2007-12-05 @ 21:41:03
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0