1:a december

image521
Tänkte först skriva bara ett inlägg med julmusik men jag insåg att jag inte kunde klämma in alla mina favoriter där så jag tar helt enkelt och delar med mig av en julig låt om dagen. Lite som en adventskalender eller kanske snarare musikkalender.

Först ut blir Celine Dion en av mina favoritartister. Jag älskar den här julsången! Hade den som ringsignal på mobilen hela julen förra året. Tyvärr ser det ju ut som jag får ha min gamla skrutttelefon den här julen vilket innebär att jag inte kan ha den som ringsignal i år. *ledsen*



Celine Dion - Christmas Eve

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

ytterligare en genialisk idé från min genialiska syster... :)

2007-12-01 @ 19:07:34
URL: http://www.emmasjidder.blogg.se
Postat av: Elin & Tipp

Hade inte koll på den låten innan.. :S Men nu har jag. hihi. Och bra var den. Jag misstänker att "all i want for x-mas" kommer komma med? Härlig idé med "musikkalender" :D
Kram och trevlig helg och advent!!

2007-12-01 @ 23:47:17
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0