Beslutsångest?!

Svårt att bestämma dig vilken stil du ska ha på din byrå där hemma. Då är Decades från wis design ett het alternativ (en unik produkt dock som inte finns att köpa i affären). Först tyckte jag bara den var konstig men ju mer jag tittar på den desto mer gillar jag den. Den har ett coolt uttryck. Dessutom är det ju återvinning då byrån är gjord av lådor som folk kasserat. Vilken historia den berättar! Underbart!

image642


image643

Hmm, borde gå att göra själv. Bara gå på en massa loppisar och fynda härliga lådor, knoppar och handtag. Sedan kombinera ihop dem och bygga stommen i MDF. Oh, vad mycket det är jag vill pyssla ihop. Skapa ÄR kul!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Me like it tooou. :)

2007-12-20 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0