Borta bra...

...men hemma bäst! Så var man på svensk mark igen. Känns skönt. Har massa att berätta om Norgeresan men det får vänta. Är i Linköping hos J men far mot Luleå imorgon bitti igen. Ska bli skönt att komma hem även om jag kommer sakna J. Vi har haft det jättebra trots förkylningar och annat. Men jag saknar mina andra små älsklingar också. Ska bli skönt att få komma hem och samla ihop mitt zoo igen :) Tack igen Carin för att du har varit en sådan pärla och tagit hand om Pollux i över en vecka.

Sen vet jag ju att det ligger massa roliga scrappingsaker där hemma och bara väntar på att få bli använda. Min revolution, mitt nya magnolia alfabet och ett hemligt scrappingpaket från goa Anna. Saknar dig jättemycket tjejen bara så du vet det. Saknar våra scrappingkvällar och hundträningspass.

Vill passa på att gratulera Emme å Ola också. Lilla Theo anlände igår (tror jag, har inte fått riktig klarhet i exakta tidpunkten ännu) Har iaf fått ett kort på honom på mobilen och han är JÄTTESÖT! Längtar tills jag får träffa dem...synd bara att de bor i Malmö och jag i Luleå. Ja, ni kan ju räkna ut hur den ekvationen ser ut. Nu kan jag iaf skicka iväg min present som jag har haft liggande hemma typ ett halvår eller så :) Ska scrappa ett kort att skicka med så fort jag kommer hem...utmärkt tillfälle att kombinera med användandet av de nya scrappingprylarna! :P

Massor med kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0