Oh, nästan som julafton!

Kändes nästan som julafton när jag kom hem idag och hade alla mina nya scrappingsaker här. Paket från Anna med massa roliga brads, knappar och en jättesöt tass -die till quickutzen :) Tack tack tack!

Å så avi att jag hade paket att hämta på posten, både mitt nya alfabet och papper och lite annat skoj från Panduro.

Skojigheterna från Panduro kommer här



Sist men inte minst hade ju min fina Revolution anlänt! Jag är nog lite kär på nytt, denna gången i en stans....blir bara sjukare och sjukare :P

Kan visa en bild också på bröllopskortet jag gjorde till Fredrik & Linda som gifte sig förra helgen. Orginellt med ett eget scrappat kort iaf och jag tyckte det blev jättefint!

image111

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du lyckats dra ner Carin i scrapträsket. *hehe* Vi får tillsammans se till att hon stannar där. Vore himla skoj om ni kom på träffen i sep. Länge sen sist.
Tack för tipset om band. Ska fara in på paraffine oh kika en dag. :) Kramar!

2007-07-29 @ 21:21:33
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Anna o Xanté

Vassego, det var ett rent nöje! om du vill har vi säkert vägarna för bli Panduro outlet någon dag i nästa vecka. Papper för 3kr/st även dom med klister-bokstäver, och stora monogram-bokstäver. så hör av dig i såna fall! många kramar


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0