Första RIKTIGA sommardagen!

Ojoj, vad fint väder det är idag! Solen skiner och det är varmt, särskilt här inne på Teknikens Hus men ute också. Himlen är klarblå och det är bara sååå härligt! Åt till och med frukost för första gången på min skuggiga balkong utan att frysa det minsta i morse. Är som sagt och jobbar, och det var jag igår också...å i fredags.

Spelade brännboll igår efter jobbet med Anna I och hennes kompisar. Var riktigt skoj.
År och dár sen jag gjorde det sist. Men jag lyckades träffa bollen, med det runda racket (eller vad man kallar det) även om bollen kanske inte kom så långt. Pollux var också med och han skötte sig exemplariskt trots vinande bollar hit och dit (och även ett och annat slagträ)!


Anna I, somrig och snygg på brännbollen!

Passade på att grilla en sväng också men det var lite kyligt eftersom det blåste en del. Gör nytt försök med grillandet ikväll tror jag. Nettan och jag ska umgås och det ryktades om grillning hemma på min gård så vi kanske hänger på!

Imorgon blir det packning och sedan bär det av hem till mamma ;) Ska bli skönt med lite semester. Blir troligtvis en tripp till Linköping nästa helg. Anna G ska gå på endagskurs i Örebro och ska köra upp från Skåne. Hon vill ha körsällskap och jag åker ju gärna till Linköping och Jonas även om det bara blir över helgen;)


Tillägg kl 00.40
Vilken eftermiddag/kväll. Grillning/kubb/vänner/hundar och massa skratt! Verkligen en lyckad dag! Hade förresten 27(!) grader på min balkong i eftermiddags i kvällssolen, det ni!

image76
Resultatet av min kylskåpstömning. Visst ser det mumsigt ut. Tänk vad man har för skatter i sitt kylskåp!

(Klicka på bilderna nedan för att se dem i större format.)



Nu blir det natten, massa att fixa imorgon innan jag far till Karlshamn.

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna G

Åh, så himla mysigt det såg ut! Lite avis blev man allt, spec när man vet att vi satt ngt irriterade på tåget! Skåne är mest bara kallt och trist:(
Många kramar

2007-06-05 @ 08:32:24
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump och du verkar vara en trevlig tjej.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0