Måndag morgon

Så var det ny vecka. Mår mycket bättre idag så det är positivt. Inte helt frisk men om jag vilar idag blir det säkert bra. Sitter och surfar scrapbooking och sitter och trånar. Sitter mest och trånar. Skulle så gärna vilja ha en revolution. Tycker den verkar vara så cool för man kan stansa ut så stora bokstäver med den. För er som inte vet vad en Revolution är så är det en stansmaskin. Tyvärr är den typ dubbelt så dyr som Quickutz squeeze som är en tång som tar stansar som är hälften så stora som de revolution kan ta.

image20
Revolution

image19
Squeeze

Får väl se vilken det kan tänkas bli i framtiden. Båda kan iaf användas till att stansa ut både bokstäver och figurer. Jag blev helt kär i hela konceptet under scrappingkursen för med dessa verktyg så slipper man ju ha sin egna handstil på alla sina layouter. Jag tycker det blir otroligt snyggt. Nog om detta nu ska jag gå och äta något, fick mest i mig vätska igår så jag är lite hungrig nu känner jag.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0