Ny look

Familjemedlemmar som läser detta går miste om nästa veckas överraskning då jag tänkte hålla nya frisyren hemlig tills ni kom upp. Men är ni här och "snokar" får ni skylla er själva (fast det är ju meningen att ni ska gå in och läsa här så detta kan ju ses som en test om ni verkligen gör det) ;)

Är inte längre blond och långhårig. Variation förnöjer säger man ju. Klippte av mitt långa hår igår. Har inte varit så här korthårig sen jag flyttade till Luleå och det är nästan 6 år sedan. Det känns iaf riktigt bra än så länge. Mycket lättare på skallen :P Har dock inte riktigt vant mig vid min nya look blir förvånad varje gång jag ser mig själv i spegeln. Och alla som varit långhåriga och klippt det kort kan ju relatera till hur det är när man ska schamponera håret och använder på tok för mycket schampo. Höll på att löddra ner hela duschen kändes det som. Eller då man borstar håret och det bara helt plötsligt tar slut. Ja ni vet säkert. Tror inte jag kommer ångra mitt beslut men skullle jag göra det växer det ju ut igen. Färgade även håret för att få bort den taskiga blonda färgen med utväxt som jag hade. Blev någon nyans mörkare än min riktiga råttfärgade hårfärg men det blir väl förhoppningsvis lite solblekt och fint i sommar :)

Här kommer lite bilder på den nya frisyren, inte så bra tagna då jag försökte mig klassikern med att fota mig själv :)

(klicka för större bilder)

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Anders

Det var vågat...
Lyckas bara se den vänstra bilden i förstorat format....klickar jag på den högra kommer den vänstra upp...
Men det blir nog bra det där...familjen Nordstedts hår växer ju som ogräs om man skulle ändra sig....

2007-05-09 @ 23:19:22
Postat av: Emma

Tjusigt!

2007-05-10 @ 02:17:08
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0