Nya & gamla LO:s

Här kommer några fler LO:s. Den första tillverkade jag igår när jag och Anna fick för oss att sätta oss och scrappa en stund på kvällen. Sen kommer några lite äldre alster som jag inte visat här i bloggen ännu men som jag verkligen gillar. Håll tillgodo! (klicka på bilderna för att se dem i större format)

Lika som bär?: En LO på mig och mina syskon. skrev våra namn med guldpenna längs med hela kanten som en ram. Syns lite dåligt på fotot men det blev ganska effektfullt.

SysterYster & Tokfia: Jag och min syster. Tycker den blev hemskt söt med blommorna och spetsen.

Pollux: Min lilla älsklingshund. En väldigt pillig och klurig LO som tog längre tid än jag hade trott. Att få remsorna att vara utplacerade som om de bara råkat hamna så och samtidigt se snyggt ut var oväntat knepigt. :)

Nova - Ny stjärna: Å så sötkissen som alltid gör sig så bra på kort. Det gröna pappret får verkligen hennes ögon att lysa alldeles klargröna.



Vintertjej: En LO på min syster som jag tycker är jättefin. Har redigerat bilderna med hjälp av Photoshop innan jag framkallade dem så de fick en ram med snöflingor och krusiduller. Syns tydligare på den högra bilden. Älskar quickutzen som gjorde så fina snöflingor. För övrigt mitt andra alster någonsin, skapat på scrappingkursen.


Syskonkärlek: En LO på mig och min bror när vi var små. Första gången jag använder mig av ett randigt papper...och av knappar! (Lite konstigt tagen bild bara)


Älskade mamma: En dubbel LO bara om mamma. Alla korten är på min kära mor. Rotade djupt i gömmorna hemma för att hitta dem :)


Världens bästa mormor: En söt LO på min älskade mormor.


Upp i det blå: Min allra allra första LO någonsin. Gjorde den vänstra sidan först men hittade sedan det coola kortet på Jonas när han hoppar så då blev det en dubbel LO av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0