Nya LO:s

Så då var det några nya LO:s gjorda :)
(klicka på bilderna för att se dem i större format)

6M loves you: Ganska nöjd med denna LO från min tid som sexmästarinna i 6M (Maskinteknologsektionens aktivitetsutskott här på universitet) Tycker Pollux är utomordentligt söt i sin 6M väst. Journaling till bilden finns bakom kortet på Nettan, Maria och mig uppe i högra hörnet. Smart va?!?

Maria & Nettan: Ni är så goa tjejer! Tack för att ni finns!


Gråskälören: Min favorit! Magnus och min utflykt till Gråskälören. Riktigt nöjd med den! Vi hade en mycket trevlig dag trots blåst och kyla. Anna G blev riktigt stolt över mig för jag använde randigt papper ;)


Vårtecken: Avslutningsvis en lite vårig LO. Inte för att man ser sådana vårtecken här i Norrland inte. Korten är tagna i Blekinge förra våren. Pricken över i:et tyckte jag att fjärilen som jag gjorde blev. Vill bara tillägga hur mycket jag älskar rubons (gnuggisar för er som inte pratar scrappingspråket)!!

Vad jag saknar är bara lite alfabet. Äger inte ens ett stämpelalfabet så jag måste skriva mina egna bokstäver hela tiden. Hua!! En quikutz står HÖGT upp på önskelistan eller om jag hade varit ännu rikare en Wishblade!

Kommentarer
Postat av: Anna o Xanté

Dom är så fina!! =) ÅH, man blev allt lite sugen på den där tången...*hmm*
Kram

2007-05-02 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0