Veckans visdomsord v 22

Man ska akta sig
för att ha så många järn i elden
att den slocknar!

Ha det i tankarna när ni pinnar vidare här i veckan. Vill bara passa på att rikta ett extra stort GRATTIS till Anna också som idag klarade sin uppkörning! Gjorde ett litet kort till henne i form av en bil.

image69
Blev ganska coolt med lite 3D effekter på vissa detaljer. Lite annorlunda och om någon uppskattar ett scrappat kort så är det ju Anna. Hon vet arbetet som ligger bakom och ser alla detaljer. Tacksamt ;)

Nu är det exakt en vecka tills jag tar mitt lilla zoo och åker söder ut för lite semester innan sommarjobbet börjar den 25 juni. Nedräkningen är igång, längtar redan efter att ge Luleå en paus. Kommer nog vara lite tyst i bloggen under den perioden. Inte samma möjligheter till nätet hemma. Men ett eller annat inlägg kan det kanske komma med rapport från somriga södern!

Kram å hej!


Kommentarer
Postat av: Anna o Xanté

Litet och litet kan jag inte tycka, men väldigt fint! Det är bara att buga och tacka!!!


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0