Nyscrappat

Igår kom Anna hit efter jobbet och scrappade med mig och det var som vanligt VÄLDIGT trevligt och mysigt. Tack gumman! Vi blev halvt om halvt "mobbade" av min syster för att vi hade så mycket grejer. Vaddå? Vi har väl inte mycket grejer :P Dessutom är vi enligt henne riktiga scrappnördar!  Må så vara i så fall, vi är stolta sådana! :P

image485


Blev några scrappade sidor till mitt lilla 8x8 in djuralbum. Kul att variera vad man göra ibland. Inga julkort alls igår faktiskt, kände ingen inspiration. Gjorde istället två LO:s på Nova. Blev riktigt nöjd med den ena och ganska nöjd med den andra.

image486

Älskar det här gröna pappret till henne. Hennes ögon framträder så tydligt. Doodlade en ram för hand med penna och akvarellpennor också. Tyckte det var både roligt och effektfullt. Givetvis var jag tvungen att sätta dit en liten vit swirl i högra hörnet :)


image487

Älskar det här kortet! Det är SÅ Nova. Blev mycket nöjd med den här LO:n, känns som om jag hittade balansen i den och färgkombinationerna blev bra. Pärlemoknapparna och tassavtrycket blev pricken över i:et. En stjärna fick vara med förståss eftersom Nova betyder just "ny stjärna".


image488

Sen blev det en dubbel LO av Pollux vinteräventyr. Han fullkomligt älskar snön och han har oftast nosen nere djupt i snön som det ena kortet visar. Vet inte vad han letar efter och jag förstår inte att han inte fryser om nosen :)

Blandade olika snöflingor. Älskar min QK die av snöflingan som finns uppe till vänster och även Revolution diesen som finns syns på den andra sidan i blått. Pricken över i:et blev den lilla skylten till höger på LO:n här under som säger "Let it snow" (Tack Anna!) och de röda snöflingorna (Tack igen Anna för tipset).


image489

Men nu ska det x-jobbas och sen ska jag hämta mitt smyckeskrin på posten. Yeah! Bestämde mig för nummer ett för den som undrar.

kram kram


Kommentarer
Postat av: syster yster

Menade faktiskt scrappingnördar på ett mycket snällt å kärleksfulltvis... :)
Men ni har ju ett eget språk, massa finesser som en insatt inte förstår sig på å så.. :)
Fint blev det iaf, precis som vanligt. :)

2007-11-15 @ 10:24:27
URL: http://www.emmasjidder.blogg.se
Postat av: Jens i Luleå

Ser hemtrevligt ut med era scrappingkvällar! Jag och Storm önskar oss ett julkort!!
/jens

2007-11-15 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0