Så var det måndag igen...

Helgen kom och gick. Men jag ska inte klaga, hade en mycket trevlig helg. Kopplade bort x-jobbet totalt faktiskt och det var LÄNGE sen det hände. Jonas kom i fredags kväll och vi har haft en lugn och mysig helg. Gått promenader i dimman med Pollux, ätit gott, jag har klippt J (praktiskt killar har det som har flickvänner som kan klippa dem) myst med film, tittat på scrubs, spelat piano och gitarr. Ja, blev inte så mycket samspelat då J mest spelar metal och jag typ är på blinka lilla stjärna stadiet på pianot :P

Nu är det ny x-jobbsvecka men det känns helt ok. Åker till Linköping på onsdag eller torsdag tror jag . Tänkte ta tåget den här gången så jag slipper sitta och köra den ganska tråkiga vägen. Tänkte vinna en auktion på Tradera till ett bra pris. Inte kollat vad som finns ännu bara. Men ni vet väl att SJ lägger ut biljetter där med utgångspris 1 kr 48h innan avresa. Kan vara värt att kolla upp om man ska resa med tåg. Jag får ju ta mig till Hässleholm själv för sträckan som är aktuell är Malmö-Sthlm men får jag sträckan Hässleholm-Linköping billigt så är det ju värt det. Resan Karlshamn-Hässleholm kostar normalt ca 400 kr enkel väg.

Till helgen blir det sedan träff med gamla korridorskompisar i Stenungsund. Ska bli riktigt skoj! Länge sen jag träffade flera av dem. Var iofs hemma hos Annika och Anders en snabbtitt när vi skulle till Norge i sommar men Frida och Olle har jag inte sett på ett bra tag. Roligt att det äntligen blir av, vi har velat med datumen fram och tillbaka länge för att det skulle passa alla. Tyvärr lyckades vi inte helt och Buffy och Magnus kommer inte. Nästa gång får ni skärpa er grabbar!

Nu ska jag jobba vidare med min enkät. Ha det gott!

Kram


Tillägg:
Vill bara göra ett litet tillägg för jag och mamma fick en sån fin present av Anna och hennes mamma idag. Det hade lästs i min blogg tror jag bestämt och presenten var en glöggflaska :) Tackar så mycket! Vi blev jätteglada. Den var så fint inslagen så jag måste bara visa den.

image517image518

Lucia chokladglögg - vi ser verkligen fram emot att avnjuta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0