Annorlunda inredningsprylar

Det finns så mycket roligt på marknaden och man kan surfa runt i evigheter för att hitta skojiga inredningsprylar. Tänkte ägna ett litet inlägg och de där prylarna som är sådär härligt annorlunda. Allt kanske inte är sånt man väljer att ha hemma men jag beundrar ändå den som har kommit på det :)

Vad sägs om den här diskhon från EDDA

image314

Eller den här hattlampan från Hidden art shop

image315


En vas för ensamma blommor från designern Liz Kinnmark

image316

Tillhör du kanske de som tycker att trädgårdsspaljeerna är tråkiga och ganska fula. Varför inte satsa på TinTree av designerna Johan Carpner, en spalje som verkligen pryder sin plats i trädgården.

image317

En kyl för alla ölälskare där ute bjuder Homepub

image321

Vademecum firar 100 år i år och firar detta med en jubuileumstub. Den turkosa skulle passa perfekt till min badrumsinredning (som iofs ligger nerpackad i lådor just nu). Tuben hittar du på ICA eller Coop Forum.

image322

När vi ändå nämner badrum kan jag ta med den här coola lösningen på fula kattlådor i badrummet. Snyggt och prydligt. :) Finns på SkyMall

image323

Allt i ett lösning för den med dåligt utrymme?! Bookinist från Nils Holger Moorman

image324

Läskigt dörrhandtag designat av franska Naomi Thellier de Poncheville

image325

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Det mesta av det där var helt galet! :D

2007-10-23 @ 12:08:42
URL: http://www.emmasjidder.blogg.se
Postat av: Blommig

Hej! Tack för din urgulliga kommentar i min blogg *glad*
Vilka coola inredningsdetaljer!

2007-10-23 @ 17:02:29
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0