Den som väntar på något gott...

...ja, nu har jag fyndat på eBay igen. Det är så skoj och man kan hitta så mycket som är billigare än här i Sverige. Så nu väntar jag på lite nya qk dies, "make a date" stämpeln som jag skrivit om tidigare och lite stämpeldynor. Sen har jag även (från Sverige) beställt en värmepistol och embossingpulver för mina födelsedagspengar. Så när allt dimper ner i lådan blir det lite som en tidig julafton. Bilder kommer när jag fått produkterna. Ska bara bestämma mig för vilken julstämpel jag ska inhandla också sen är jag väl good to go (eller ja man vill väl alltid ha mer).

På tal om födelsedagspengar så har jag nästan bestämt mig för vilket smyckeskrin jag ska köpa. Ska bara in på guldsmeden i stan och se om de har dem annars blir det nog nr 3. Har mailat leverantören och fått lite mer info om hur den ser ut och det lät lovande :P (Det står för övrigt mellan 1 och 3 just nu.)

Jag fick lite hittelön för den stulna bilen jag hittade förresten. Men bara 300 kr, lite snålt kan man tycka med tanke på bilens värde, men å andra sidan kan man tänka att det var ganska bra betalt för att bara ha ringt ett kort samtal till polisen. :)

Annars händer det inte så mycket här. Just nu är det mest fokus på tentaplugg faktiskt. En omtenta i matte nästa vecka. Känns sådär :/ Längtar egentligen efter att få scrappa lite, det kryper i fingrarna. Vill börja göra julkort också. Men det får vänta. Jag hoppas ju på scrapsällskap när nu Anna flyttar hit ner nästa vecka *blink blink*

Igår var vi på agility, det gick ganska bra, slalomen funkade mycket bättre igen och vi gjorde många kontaktövningar då vi bland annat skickade hundarna på hopphinder ut åt sidan för att öva in kommandot "ut". Inte så kallt ute igår kväll heller så man slapp frysa fingrarna av sig :)

Nu kallar Calculus på mig igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0