Personlig almanacka

För er som inte har sett det någon gång vill jag tipsa om en sida där man kan beställa sin personliga almanacka. Jättesnygga är de (har sett dem irl oxå). På sidan bestämmer man själv vad som ska finnas på sidorna: dagens träning, veckans att göra lista, dagens väder etc. Perfekt som födelsedagspresent eller varför inte beställa en till dig själv. Såg sidan redan förra året men då hade jag redan köpt en kalender så då var det för sent. Tycker de är coola så jag funderar på att beställa en för 2008 redan nu, innan alla andra kommer på att de behöver en kalender :) Ja, just det 275 kr inkl. frakt kostar hela kalaset. Kan ju vara intressant att veta.

image299

image300

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Nu blev jag ju sugen på att skaffa en sån. hihi.
Kram

2007-10-07 @ 22:03:09
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0