Stolt över min Pollux!

Vi har precis varit på agilitykursen jag och Pollux och han var så himla duktig. Han lyckades med en hel del saker som varit problematiska tidigare.

image252

Han gick på balansbommen och A:et utan att tveka vilket typ aldrig har hänt innan. Han var duktigare på däcket än han brukar och något lossnade med slalomen också så han lyckades ta 6 pinnar felfritt! Kul när både matte och Pollux har roligt! Längtar redan tills på måndag. Tyvärr blir det ju inte så mycket träning i helgen.

Med ex-jobbet lunkar det på. Börjar så smått komma in i det och inse hur omfattande det hela är. Men en sak i taget så kanske det går till slut. Väldigt intressant och roligt det där med köksredskap. Finns en mängd roliga innovativa designlösningar där ute. Så hittills är jag hemskt nöjd med mitt x-jobb. Nästa fredag ska jag upp till Älmhult för en första delrapport så jag får jobba på bra i nästa vecka. Imorgon blir det inte så mycket gjort gissar jag. Ska köra upp till J i Linköping över helgen och ska köra så tidigt imorgon så jag hinner komma upp och laga middag till min älskling. Tänkte vi skulle fira hans födelsedag ordentligt (han fyllde egentligen i söndags men familjen hans kommer nu på söndag och firar så därför firar jag också denna helgen).

Nu ska jag gå och sortera mina scrappingpapper i en liten arkivbox jag fått av mamma. Kommer kanske en bild på hur det blev i ett senare inlägg :p

Kram på er och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: carin

hej gumman jag utmanar dig i en liten grej som finns på min blogg!!! kram på dig

2007-09-15 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0