Anna-dagen...

..är det idag och jag vill passa på att tacka för alla gratulationer. Ingen lutfisk lagd i blöt men däremot en produktiv arbetsdag i Borås genomförd, glögg drucken, pepparkakor uppätna och 13 st julkort skapade på en supermysig pysselkväll med Erica (visar skapelserna när jag skickat iväg dem-har inte ens bestämt vilka jag ska skicka till ännu men jag måste nog göra några till för att det ska räcka). Vågade knappt visa Erica alla scrapping/pysselsaker jag har. Började plocka fram och Erica förundrades lite över att det bara kom mer och mer. :) Det blir ju lätt så och ändå känner jag att jag LÄTT skulle "behöva" mycket mycket mer. Använde föresten både papper och stämplar från Inkidopaketet jag vann och det blev jättefint. 

Erica är numera introducerad i båda det absoluta behovet av att äga en skärmaskin och hur fruktansvärt roligt det är att embossa och stansa ut saker på Revvan. Dessutom har jag "plågat" henne med julmusik hela långa kvällen (fast hon klagade inte en enda gång)! Funkar perfekt att koppla in mp3-spelaren till köksradion - kanon!
Mycket saker leder också lätt att det blir lite uppställt. Mitt kök kan nog liknas vid ett rum där en tornado dragit fram ungefär, när vi väl satt igång. Tur att jag hade en iläggsskiva att utöka bordet med annars hade vi aldrig fått plats. Diskbänken fick faktiskt tjäna som embossingplats så det var lite rörigt där med :) Men det går förvånansvärt snabbt att städa upp igen och nu är det minsann fint igen :) Jag är trött och det är sängdags om jag ska orka med morgondagens arbetsdag.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

"lite" saker... gapskratt

Men det var ju bra att ni hade skoj, å att radion är bra! ;)

2008-12-09 @ 23:27:35
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Julflickan

Vad mysigt med en sådan pysselkväll! Det skulle jag med behöva så jag får mina julkort gjorda någon gång :)

2008-12-10 @ 00:30:18
URL: http://julflickan.blogspot.com
Postat av: Anna

13st julkort?! Jisses!! Det var verkligen produktivt. Men va härligt att du kommit igång igen;) KRAM

2008-12-10 @ 20:49:05
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0