JAG HAR FÅTT JOBB!!!

Intervju på måndag - jobberbjudande på torsdag. Det ni! Så här glad känner jag mig:

image762

Fagerhults ringde precis och erbjöd mig traineetjänsten hos dem. Den 7 april startar mina 15 månader som trainee och sedan fortsätter min karriär på Fagerhults (om jag sköter mig :P ). Känns hur gött som helst! Nu är det bara att skaffa sig en lägenhet i Jönköping som kvarstår. Inte det lättaste om jag har förstått det rätt. Så tips mottages gärna! Tänker mig en 3:a eller kanske en 2:a, beror väl lite på pris ;) I tanken är man ju snål student fortfarande. Sen kan jag se fram emot en period utomlands också. Sist hade de tillbringat 4 månader i Kina. Det ni!

Nä, nu ska jag skriva så tangentbordet glöder så x-jobbet kommer lite framåt. För nu är du ju bråttom. Ska hinna göra färdigt x-jobb och redovisa och skriva lite tentor innan det blir flytt till Smålands residensstad!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Wohooo! Jag visste väl det! :)

GRATTIS!!!

2008-02-07 @ 14:16:22
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: BOEL ( Annas mamma)

Alls våra hjärtligaste och varmaste gratulationer härifrån genom BOEL

2008-02-07 @ 16:04:08
Postat av: Elin & Tipp

Grattis! Så kul!! :D Förstår att du är glad :)
Kram!

2008-02-07 @ 16:58:01
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Anna

haha, ja, du vet man gör det mesta för att undvika skolböckerna!

2008-02-07 @ 22:37:54
Postat av: nisse

grattis!!

2008-02-08 @ 00:14:12
Postat av: Carin

Grattis gumman vad roligt! Jag är så glad för din skull! Ha de så jätte bra puss och kram

2008-02-11 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0