Nyheter från QK februari 2008

Japp mitt ha-begär är åter väckt. Att QuicKutz skulle behöva komma med nått drastiskt nytt var väl inte oväntat med tanke på konkurrens från stansmaskiner som tar alla fabrikat på dies som ex grodan (Cuttlebug). Så bland februari månads nyheter finner man dessa läckerheterna som jag verkligen blev kär i:

image768
En platta så man kan göra olika längre remsor.

Olika borders man kan välja mellan är bland annat (från vänster)
flourish, contemporary, flowers, grass, hearts & vine:
image777image770image771image772image773image774

Dessutom kommer det två nya alfabeten: Rockstar mini och Mary Jane Grand (som vanligt snygga båda två).

Lite andra blandade figurdies kommer naturligtvis också men jag brukar inte direkt fastna för dem. Mennågot annat som är mer intressant är de två nya seten som tillkommer till familjen nesting dies nämligen ovaler och rektanglar.


Klicka för större bilder

Japp, det var allt från denna rapporten. Alla nyheter kan ni naturligtvis hitta på QuicKutz hemsida. Följ länken ovan bara.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

wow, ja något är de tvungna att hitta på. Kanske ta och göra fler alfabet, eller kanske reproducera de som är re-tired! Men visst Mary-Jane var jättefint! och de bårderna...ja, man skulle kunna förhandla sig ganska mycket!

2008-02-11 @ 16:02:40
Postat av: Emma

De där remsorna var verkligen coola. Å så var ju alfabetena fina förstås. Men det är de ju nästan alltid.. :)
Antar att den där snirkliga är din absoluta favorit... :p

2008-02-11 @ 17:54:54
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna

Blev kär i dom där remsorna, vill ha! Undrar bara om dom funkar i cb?
Tack för din kommentar! Känns himla kul att du lägger märke till när jag gör nåt annorlunda. Det är som att du verkligen tittar på LO`s och inte bara "tittar" om du förstår vad jag menar. *svammel* :)Lycka till med boendet! *kram*

2008-02-11 @ 22:01:17
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0