QuicKutz på svenska!

image806
Nu finns det även en QuicKutz hemsida på svenska. Det ni! Där kan man läsa om nyheter, få inspiration och tips etc. Klicka på bilden ovan för att komma dit.

Där läste jag bland annat om ScrapEvent of Scandinavia som kommer äga rum i Helsingborg den 26-27 april. Hade varit hur skoj som helst att gå på den. Kostar dock en del, närmare bestämt 2 500 kr (även om både mat, 6 st kurser och material ingår i priset) Har du svårt att motivera en resa till Helsingborg så finns det hjälp även för det. Titta HÄR (klicka på Varför... ti den högra menyn) för 13 argument till varför du ska åka på ScrapEvent of Scandinavia 2008. Det finns helt enkelt inga undanflykter. :P

För att fira "sjösättningen" av sidan har de just nu en liten tävling med fina priser (skulle inte tacka nej till att vinna en Silhouette som råkar vara 1:a pris). Det hela går ut på att man ska skapa en LO där man bara använder QK dekorationer. Jag har redan börjat fundera på hur jag ska göra. Kanske nått vi kan göra tillsammans Anna?? Senast den 21 mars ska man skicka in sitt bidrag. Läs mer om tävlingen HÄR.

Kan meddela att jag hemskt gärna skulle vilja ha en Silhouette och vinylpapper så jag kan göra min egen väggdekoration. Hur coolt hade inte det varit?! Nedanstående finns på ScrapHouse kontoret. Härligt motto!

image808
Bild: quickutz.se

När jag ändå håller på kan jag även tipsa om Scrap- och stämpelmässan i Helsingborg som äger rum den 5-6 april. Precis helgen innan jag börjar jobba i Jönköping så det blir tyvärr inget besök för min del. Har fullt upp med flytt och lägenhetsfix då.

Nog scrappat i tanken. Inte hunnit med nått på papper på RIKTIGT länge nu. Men snart så kanske.... Tillbaka till x-jobb (snart är det klart - underbart!)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna G

åh jag vet, har sett det! Det skulle vara sååå kul!! Men ack så dyrt! Tråkigt men sant för en fattig student. Kanske i sitt rika liv:P

2008-02-21 @ 19:55:02
Postat av: lillasyster

fick inte länken till de 13 argumenten att funka... jag som var nyfiken..

2008-02-21 @ 22:42:13
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna G

JAA, absolut måste vi vara med i tävlingen!!
Jag som precis väntar på nya dies..! tihi, det gick inte så bra med mitt köpstopp;););)

2008-02-21 @ 23:12:02
Postat av: Tokfia

Så, nu tror jag att länken ska funka. Tack för varningen syster!

2008-02-22 @ 10:30:00
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0