Vårtecken

Hinner inte blogga denna veckan. Väldigt upptagen med slutspurten på mitt x-jobb. Så skönt när det är över. Åker till Luleå på onsdag kväll i nästa vecka. Snö...känns väldigt avlägset när man tittar på hur det ser ut runtomkring mig. En solig fin vårdag här idag så jag kunde inte låta bli att ta kameran med mig ut i trädgården och dela med mig.

image824
Visst är det underbar gul färg på krokusen, kanske är just för att allt annat runtomkring i naturen bara är brunt och grått. Glad blir jag iaf av att titta på dem.

image825
Väderpinnen är också på gott humör idag.

image826
Vintergäck finns det också gott om i trädgården.....

image827
...och även lite vita, dubbla, fina snödroppar.

Det var allt jag hade att rapportera idag. Imorgon kommer M&H hem så då minskas mina uppdrag till att ta hand om 2 hus, 2 hundar, 2 katter och 1 mormor.

Kommentarer
Postat av: Anna o Xante

ÅHH! Så himla härligt! inte annat än att man längtar lite grann! Fast ska jag vara riktigt ärlig, så trivs jag väldigt bra med solen och snön.
Så länge det inte är halt! KRAM

2008-02-28 @ 15:51:42
Postat av: Syster Yster

Fina vårbilder du tagit. :)
Hade varit roligare om du sagt Maria å Håkan, så hade det blivit H&M isället... :) Vad jag är lättroad när jag är trött.. hmm..
Lycka till nu siss!
puss på kram

2008-02-28 @ 16:44:39
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anders

ja, trött måste hon ju varit för Maria och Håkan blir fortfarande M&H...

2008-02-29 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0