Inga mer gummiband...

image574
Äntligen kom min nya telefon - min Sony Ericsson Z310i. Ingen avancerad telefon utan den har det som behövs helt enkelt. Får satsa på något mer avancerat senare. Rosa är den också :P Det enda jag vill ha nu är en USB kabel som passar telefonen så jag kan ladda upp lite andra roligare ringsignaler. Men jag har färgskärm igen, kan ta emot MMS och slipper binda ihop det hela med gummiband. *skratt* Allt beror ju liksom på vad man jämför med från början.

Började dagen duktigt idag med att gå till gymmet och springa på löpbandet och träna mage å lite sånt. Tanken är att det hela ska upprepas igen imorgon. Tihi...får se om det lyckas.

Nu ska jag se På spåret. Nä, det är sant. Jag har inget liv...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Härligt med ny telefon. :D
Ja, snön kom hit den med. Men det kom igår kväll, och försvann under natten. :( Men underkylt regn hade vi under gårdagen. :S Huga säger jag bara! Bilarna var täckta av ispansar och när jag och Tipp var ute och gick kunde vi GÅ på sanden på lekplatsen utan att det hände nåt! Den var sååå frusen! Mysko kändes det. Och vägarna var inte att leka med.. :S Tur att jag slapp ut och köra i alla fall! Är snön kvar hos er?
Jag håller med om att man har fått ett annat perspektiv efter en tid i Luleå. ;) Man saknar snön när man är här hemma i "vintern". Jag åker tillbaka på tisdag, utan Tipp. :( Ska ha praktik... Men är hemma i 5 veckor sen. :D Sen kommer hon med mig upp :D
Hoppas du har det bra! Och god fortsättning på det nya året!
Kram

2008-01-06 @ 19:24:15
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Emma

Woho. Så nice med en telefon som funkar.
Nu kan jag skicka mms igen när jag har beslutsångest å
behöver lite shoppingråd. :)

2008-01-07 @ 10:47:16
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0