Mina QK dies

Har gjort en liten inventering av mina dies. Inte för att jag har särskilt många men ändå. Så här ser mitt lilla förråd ut. Tog med en lista på de jag vill ha också :)

Alfabeten:
Emily Classic Complete Alphabet
Emily - Classic (retired) [Emily-C]

Olivia SkinniMini Unicase Alphabet
Olivia - SkinniMini (retired) [Olivia-S]

Metro SkinniMini Unicase Alphabet
Metro - SkinniMini [Metro-S]

Magnolia Complete Grand Alphabet Set
Magnolia - Cookie Cutter Complete Alphabet Set [CC-MAGNOLIA-G]

Beauty Queen Grand Complete Alphabet
Beauty Queen - Grand [Beauty-Queen-G] - UTGÅR UR SORTIMENTET 10/2 2008

Diesel Grand Cookie Cutter Alphabet Set
Diesel - Grand [CC-Diesel-G]

Enkla dies:

photo corners
Photo corners (Scalloped) - [RS-0136]

spool
Spool - [RS-0502]

fasteners DooDads
Fasteners DooDads - [RS-0369]

fastener
Fastener (Big) - [RS-0625]

heart
Heart (Swirl) - [RS-0003]

paw print
Paw print - [RS-0238]

snowflake
Snowflake - [RS-0386]

snowflakes
Snowflakes - [REV-0069

jacks
Jacks - [RS-0519]

leaf
Leaf - [RS-0101]

flourish
Flourish - [REV-0025]
Helt tvunget att finnas i min kollektion, det vet de som känner mig :P

maple leaf
Maple leaf - [RS-0435]

mini album
Mini album - [REV-0009]

Dubbla dies:

Santa
Santa - [KS-0267]

gingerbread
Gingerbread - [KS-0210]

angel
Angel - [KS-0591]

Cookie cutter:

Nesting Circles
Nesting Circles - [CC-Circles-01]

image428
Holiday shapes - [CC-Shape-02]

contemporary
Border die Contemporary - [CC-BDR-002]

Listan kan göras lång med diesjag gillar och den kommer säkert att ändras med tiden, kanske fylls på eller så (risken är ju stor på "vill ha" fronten iaf). Tycker det är roligast att använda min Revolution till alfabeten. Hade gärna haft MÅNGA att välja mellan där för jag tycker det blir så snyggt. Inte riktigt vant mig vid att stämpla som många gör. En snabb analys säger mig att det beror på att det är svårare att få det helt perfekt med stämplar. Kan ju inte direkt ändra placeringen när man väl tryckt dit bokstaven. Med diesen kan man få det exakt som man vill när man limmar dit dem. :)

Perfektionist - Javisst!


Uppdaterad: 2008-03-29

Kommentarer
Postat av: Emma

Massor med fint..
Tyckte speciellt mycket om: Nesting Circles, Spotlight (glammig lixom), Beauty Queen och Venus. :)

2008-01-20 @ 23:09:27
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0