Scrappingresultat

Ja, som utlovat kommer här resultatet från gårdagens scrapping. Vad mycket tråkigare det är att sitta och scrappa själv...tur att det är SUPERKUL från början för då blir det ju ändå jätteskoj när man sitter själv :P

Gjorde två LO:s till mammas album. Borde ju verkligen jobba på att bli klar med det, var ju trots allt sisådär 6 månader sen hon fyllde år :P Men det tar ju tid, var ju mycket kort jag ville scrappa. Skulle nästan vilja ha albumet själv...kommer ju inte orka göra ett till, till mig själv. Har ju som mål att det ska vara ganska mycket fakta också om utflyktsmålen vi hade längs vår resa så därför måste jag inte bara rymma många kort utan också mycket journaling.

Nog snackat, här kommer bilderna:

image695

Mest nöjd blev jag med Kinnekulle LO:n tyckte pappret passade tillfället och det blev fint med monogram k:et tyckte jag. Embossade en monogramstämpel som jag har. Dold tag under kortet med monumentet med mer information. Jag tycket man kunde läsa det som stod på stenen men det tyckte inte mamma så för trötta ögon finns istället tagen :)

image696

Fick inte riktigt till den här LO:n om vandrarhemmen vi bodde på. Vet inte vad det är som saknas/är fel men det känns inte hundra. Har dolt journaling om varje vandrarhem under korten på respektive hus.

image697

Ja, mer än så blev inte gårdagens resultat. Det är helt förbluffande vilken tid det tar. Tar alltid extra tid när man ska försöka skriva ut texten på sitt scrappingpapper så det blir snyggt och rakt. Men med tålamod går det (oftast) till slut.

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna o Xanté

vilka fina LOs! va fräckt med monogram-bokstaven, hade velat se det IRL. Den första blev så balanserad! Vilken fräck idé att fota alla vandrarhemmen...
Förstår att det inte riktigt lika kul att scrappa själv, inte om man måste plocka fram och tillbaka allt hela tiden! Du får ta med dig några bilder då du kommer upp... bara några;);)
Ha en fortsatt bra dag

2008-01-20 @ 11:37:00
Postat av: Linda

hejhej! oj som vanligt blir man väldigt imponerad av dina konstverk, superfina!

kramkram

2008-01-20 @ 13:12:30
Postat av: Anna

Hej och tack för din kommentar! Boken är beställd. :D
Din mamma kommer bli så glad för albumet. Jättefina lo´s.
KRAM!

2008-01-20 @ 13:30:14
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: lillasyster

Mycket fint Anna. MYCKET fint. :)

2008-01-20 @ 23:06:57
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anonym

Tror det är alla prickarna som gör att man kan uppfatta den lite rörig.....den andra var jätte fin!!!

2008-01-21 @ 01:13:14

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0