En styck ryggsäck rikare...

Nu har jag haft en liten roadtrip till Värnamo för att inhandla ryggsäck. Har öppet köp på den så nu kan jag provpacka den i lugn och ro och konstatera om volymen räcker. Riktigt snygg var den om jag får säga det själv, gillar den gröna färgen :) Nu är det bara sovsäcksjakten kvar. Upptäckte att den jag hade har en komforttemperatur på +20 grader vilket känns på tok för högt för nätterna på fjället. bör nog ligga något närmare nollan då...kanske komfort på runt +4 eller så inbillar jag mig vore lagom.

Dessutom så fyllde jag min nästan tomma tank med billig bensin också. Här i Jönköping kostar den som lägst 13.72 eller nått sånt och i Värnamo tankade jag för 12.84....nästan 90 öres skillnad...länge sen jag tankade för under 13 kr sist!

Nu blir det lunch och sedan lite bokläsning på balkongen tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0