Ordmoln

Hittade en rolig sida på nätet där man kan skapa ordmoln. Wordle.net heter sidan och så här kan det se ut...har gjort en om sommaren 2008 för mig :)



Ett tips är att ju fler gånger du skriver in ett ord i programmet desto större blir ordet.

Kan även berätta om den stora överraskningen som väntade mig igår när jag klev innanför dörren till min lägenhet. DMin garderob stod uppsatt i hallen! Kopplade inte riktigt först. Den skulle ju inte stå där. Mamma och Bo hade varit gullig och varit uppe i Jönköping när jag var på fjället och satt upp den. Superöverraskad blev jag, och jag fick veta att de hade haft lite svårt att hålla det hemligt nu när jag var hemma. Alla visste utom jag! Skoj med sådan härliga vardagsöverraskningar! Fint som snus blev det. Nu ska det bara till inredning till den så kan jag börja använda den. Bilder kommer när hallen är mer klar :)

Nu blir det ny paus i bloggandet. Imorgon far jag till Gotland på husbilssemester med MamBo. Får hoppas att det blir trevligt :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken kul överraskning! Blir lite nyfiken på dina ord=) Hoppas nu ni får en härlig tripp till Gotland. Kram

2008-07-23 @ 21:49:18
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0