Hur smart som helst...

...är den här skräppåsen för allt smått skräp som man tenderar att få i bilen som gärna, hos mig iaf, hamnar i det där lilla facket i dörren. Men nu är det någon smart människa (Allyson Hill) som har kommit på en fiffig lösning. 

image853
Påsen är tänkt att antingen hängas över nackstödet...

image854
...eller över växelspaken.

En sån ska jag tillverka och ha i min bil (Kostar ca 120 kr att köpa). Väldigt enkelt, bara att göra en ytterpåse (mått ca 20 x 30 cm)  i något snyggt tyg (förstärkt med canvas i linningen) och en innerpåse i svart canvas och sedan en upphängningsanordning av något slag. Hundpåsar, som är perfekta att ha i, har jag ju så det räcker och blir över.....överallt. Givetvis går det med vilken liten påse som helst.

image855

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig, hoppas att du sov gott inatt! :)

2008-03-12 @ 09:07:52
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Praktiskt! :)
tycker definitivt vi kan drömma ihop... :)

2008-03-12 @ 11:30:24
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0