Vilken abstinens...

..jag fick när jag blev av med datorn. Anna åkte hem i lördags kväll och tog datorn med sig. Trodde inte det skulle bli några problem att inte ha dator och att vara ensam. Men ack så fel jag hade. Redan några timmar efter Anna åkt så smög sig ensamheten på. Men Pollux blev glad för han fick en extra promenad :P Jag kan ärligt och stolt dessutom erkänna att jag bojkottade melodifestivalen. Hade alla planer och ambitioner på att foga mig och titta på den i min ensamhet. Men när Sibel kom upp på scen hade jag fått nog. Jag hörde ju vinnarlåten iaf  - fick jag veta när jag pratade med syrran på telefon igår.:P Så blir det när man inte kan surfa lite och få reda på det så.Men nu är jag hos Magnus och är återigen uppkopplad. Vilken tur!
 
Pollux är så himla söt, han står just nu lutad över soffryggen och kikar ut genom fönstret på bussar och allt annat skoj som rör sig på Smedjegatan. Nu ska det pluggas matte så pennan ryker. Sen lovade jag i ett svagt ögonblick att vara äkta hemmafru och ha lunchen klar när M kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår inte hr jag klarade mig utan dator hemma hela mitt första år här..
Å jag är inte mer shopoholic än du.. :p

2008-03-17 @ 11:08:14
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, anade det lite att det skulle bli en viss abstinens. men det vararde ju inte så jättelänge innan du blev uppkopplad igen...
Nu ska jag bruka allvar lite och ringa! KRAM

2008-03-17 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0