Håll i hatten...

Tänkte bara passa på att tacka "svägerska" och bror för ett trevligt kalas i helgen. Inte var dag man går på fest i hatt inte...men med närmare eftertanke kanske det är tur det :P Men en fest är en fest dvs (för det mesta) skoj och det är ju alltid trevligt att få tillbringa lite tid med syskonen och att stifta nya bekantskaper är ju inte fel det heller :)

Temat G-hatt bjöd på allt från godishattar, grönsakshattar och gurkburkshattar till ganska gula, gosiga, gangsteraktiga, glittriga och guldiga samt glorialiknande hattar...ja, ni förstår säkert! Fanns till och med en och annan glömd hatt :P Så nu är det bara att ladda om med hårt arbete hela veckan för till helgen blir det ny roadtrip. Karlshamn nästa och byte av sommardäck står på schemat. Bor jag i Jönköping!? Det känns nästan inte så, är mest här på veckorna just nu och far och flänger på helgerna. Man ska passa på medan man är ung och orkar ;)

Nu blir det en tripp upp på vinden för att lämna prylar och rota fram skolmaterial om tillverkningsmetoder. Vem hade kunnat ana att jag skulle behöva läsa om det igen :)  Fyra inlägg på en dag föresten...jag tror bestämt jag skämmer bort er. Blir nog lugnare på den fronten resten av veckan så ni får hålla till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0