Juliga mattor...

...för den som även vill pryda golvet med en julig matta kommer här lite tips. Först söta vintriga plastmattan Flake från Lantlig design & inredning (titta under julmattor och plastmattor).
I samma internetbutik finns även Ginger:
Priset varierar med storleken (förståss) men prisspannet ligger mellan 140-860 kr. Billigare alternativ hittar du på Rusta, där den här söta vändbara plastmattan, Snö, med måtten 70x140 cm kostar endast 99 kr. Något mer anpassat för min plånbok.


Tillägg 2008-11-22
Rusta finns även den juliga garnmattan Glitter som mäter 70x180 cm. Priset för den även den överkomligt med sina 249 kr.

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

Kul, jag köpte en dörrmatta idag.

2008-11-21 @ 22:08:54
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/
Postat av: Emma

Tycker faktiskt att rusta mattan var riktigt fin. :)

2008-11-22 @ 12:34:56
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Sanne

Åh, tack för tipsen, riktigt fina!

rusta mattan var ju inte alls så tokig, och 99:- är verkligen inte tokigt. Särskilt med tanke på att jag är ute efter en julig plastmatta... så, tack än en gång!



Kan skicka ett tips jag med, en sida jag hittade på en inredningblogg, som jag tyckte var riktigt kul :)



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



kul att pyssla på med, och det tar verkligen insikten om färgsättning till högre dimensioner :)

Lycka till!

2008-11-22 @ 13:23:32

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0