Julklappstips nr 2

Dagens julklappstips är för den morgontrötta - Clocky, väckarklockan från Nanda som gömmer sig för dig!
Svårt och tungt att komma upp på morgonen? Tycker du om att ligga och dra dig istället för att gå upp till jobbet/skolan/livet? Händer det att du helt enkelt stänger av klockan och sover vidare? Med Clocky kommer du alltid upp i tid!

När alarmet går skuttar han ner från ditt nattduksbord och ilar pipande runt på golvet i ett försök att hitta en säker plats att föra oväsen på. Och han slutar inte förrän du går upp och stänger av honom. Som en blandning av ett marsvin, din mamma och en vanlig klocka alltså. Sovmorgon byts mot punktlighet och du har till slut blivit en god samhällsmedborgare. Tack Clocky!

Väljer du att aktivera snooze-funktionen ger Clocky dig en chans att trycka på snooze eller stänga av alarmet. Trycker du på snooze ilar han obönhörligen iväg på andra ringningen!
Källa: Coolstuff.se

Pris: 499 kr på Coolstuff


Lite som att ha R2D2 i sovrummet. Jag skulle bli helt GALEN, men jag vet iaf några personer som nog skulle behöva en sådan för att komma upp på morgonen. Lyckligtvis har jag Pollux som hjälper mig komma upp...på ett lite tystare och mer behagligt vis (om nu bli slickad i örat kan räcknas som behagligt) :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ha ha ha. En sån hade jag behövt... Men vilken irriterande ringsignal den hade...

2008-11-11 @ 21:57:21
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0