Kuddkrig...

Vill bara kort delge resten av världen (om ni inte redan upptäckt det) vilka underbara kuddar det finns i butikerna nuförtiden. Kollaget ovan är kuddar hämtade ur minou:s sortiment och jag tror minsann att jag är lite småkär i flera stycken av dem. Det enda problemet (som vanligt) är väl priset då...."vanliga" omönstrade sidenkuddar går på ca 400 kr och de mönstrade ett par hundralappar till. Men drömma det kan man ju göra....den röda, enfärgade kudden  uppe till vänster (colorado) skulle trivas superbra i min soffa nu när vardagsrummet genomgår en mini make over med nya gardiner och snart ny väggutsmyckning (med Marimekko tyget).  Bilder kommer när det är färdigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du till Australien..avis jag blir..ska själv dit i januari

2008-10-27 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0