"Mig till mig" present...

...den bästa sorten för då får man ju precis vad man vill ha. Med en födelsdag i antågande och höstmörkret runt knuten så tyckte jag minsann att det var dags för just en "mig till mig present". Och vad blev då denna present för något...

...trumvirvel...

...jo, min högt efterlängtade Bumlinglampa! Glad blev jag också för den genomtänkta presenten, vem kunde ha anat vad som dolde sig i kartongen ;) Så nu kommer den provisoriska lösningen (titta här om ni inte minns) äntligen ersättas av en mycket snyggare och mer funktionell belysningslösning. Ska bara få upp en krok i taket som är centrerad över matbordet hänger jag den i den befintliga blir det mycket märkligt. Lång sladd var det också...typ 2 m så den måste minsann kapas och kopplas om. Före och efterbilder utlovas givetvis när den väl kommer på plats.


Smygtitt

Var ju extra kul att den kom på en så pissig dag då jag haft absolut ingetting att göra på jobbet och vaknade med huvudvärk som jag fått dras med hela dagen. Får försöka komma i säng tidigt ikväll efter alla tråkiga "måsten" är avklarade. Är inne i en svacka just nu när inget fungerar som det ska. Ligger efter med hela mitt liv känns det som. Jag kanske kommer ifatt så småningom. Imorgon tänkte jag iaf gå så tidigt jag kan från jobbet och sen flyr jag Jönköping över helgen (kan jag behöva).

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Ja, ibland behöver man uppmuntras... Tur du fick lampan en dag som denna :)

Kram!

2008-09-25 @ 19:03:59
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0