Badrumsmatta...

Eftersom jag har små söta katter som går på lådan i badrummet så har jag snabbt insett hur opraktiska klassiska badrumsmattor är. Eftersom det kommer både kattsand och smuts i dem jämt och ständigt har jag insett att jag behöver ha plastmatta i badrummet. Att jag behöver matta över huvudtaget insåg jag nyligen då jag en period testat att vara helt utan. Det blir väldigt kallt om fossingarna att bara ha klinkers att gå och stå på. Så därför har jag under en tid varit på jakt efter något snyggt som kan passa in. Har hittat lite olika förslag men behöver lite hjälp att välja. Så vad tycker du?

Först kan jag ju inleda med en bild på hur badrummet ser ut idag. Jag tänker mig att jag behöver ha två små mattor, en vid toalettstolen och en vid handfatet. Provade att lägga in min hallmatta (som färgmässigt inte passar alls) för att se hur det såg ut med en stor matta placerad diagonalt, och det var inte så snyggt tyckte jag. Så därav kom beslutet om två små.

Och här kommer lite förslag på mattor som skulle kunna passa:
Formaten blir ju inte så stora dock, framför toaletten ca 70x100 cm och framför stora handfatet  vid duschdelen ca 70x140 cm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stig eller Erik =)

2009-02-15 @ 14:44:54
Postat av: mamma

Twist föll mig i smaken. Därefter Gammelsvensk - kanske lite rörig dock??????

2009-02-15 @ 16:40:59
Postat av: Syster Yster

Röstar bort Plain. Den är lite för "plain" tycker jag. Annars vet du ju vad jag tycker om resten.. :)

2009-02-15 @ 17:49:06
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hej,

Twist tycker jag var fin, tror den passar ditt badrum.

Kram kram

2009-02-15 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0