Dagens foto 090202

Redan ny månad, vad tiden går fort. Efter en lagom dag på jobbet ska jag försöka finna kraften att åka iväg och handla samt dammsuga lite. Mer action än så bjuder inte kvällen på. Vattna mina orkidéer och andra växter ska jag också göra i och för sig men det är ju inte allt för betungande. Passar på att dokumentera mina fina blommor jag har på min senaste orkidée med dagens foto. Har tyvärr inte för vana att få dem att blomma om även om den vita jag har i köket är ett undantag och faktiskt är på god väg:).

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan ~ Kristin ~ Sonja

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Åh så fin! Hoppas verkligen att jag får nån av mina orkideer att blomma om... Men jag har ju aldrig ägt ngn innan, så jag vet inte hur bra/dålig jag är på det...

2009-02-02 @ 18:44:06
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anna

jag skulle gärna vilja vara med i listan.. :) Måste bilden vara en bild från just idag? Hur gör du föresten för att få en vit ram runt bilderna? :)

2009-02-03 @ 17:56:02
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0