Dagens foto 090216

'
Usch vilken kass bild det blev idag, men det blir ju tyvärr lätt så när man ska försöka plåta sig själv. (Sen är man ju så lagom fräsch och pigg en måndagkväll...not). Var svårt att illustrerar hur stor och gosig min halsduk var utan att fotografera den på dock och eftersom jag inte hade något annat offer i närheten så det fick bli såhär. Med dagens foto vill jag iaf demonstrera att min halsduk äntligen är färdigstickad. Hoppas kylan håller i sig nu så jag kan inviga den imorgon.

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Den ser verkligen varm å gosig ut! Det har du gjort bra kära syster. :)

2009-02-17 @ 00:16:09
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: izabella

ush vilken kas bild

2009-03-03 @ 07:27:35

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0