Dagens foto 090225-090226

För en tid sedan köpte jag en slev med följande lilla snillrika beskrivning....kan tvättas i tvättmaskin. Bäst att boka tvättid då ;)
Ägnade flera timmar av kvällen åt att sortera kvitton och skriva upp utgifter i mitt lilla ekonomiexcelark. Räknade och hade mig och försökte kartlägga vart pengarna tagit vägen. Har varit dålig på att uppdatera arket så det var 1,5 månads utgifter som skulle ner på pränt. Inte särskilt roligt men väldigt nyttigt att se det hela svart på vitt. Vart går pengarna?!

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevliog blogg=)

2009-03-01 @ 18:52:28
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: Maria

Det där fick jag läsa 2 gånger :-))).



Jo, en nyttig ekvation att pränta ner var pengarna tar vägen. Kan ge många "oj då" längs vägen...



Kram Maria

2009-03-02 @ 20:25:05
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0