Söndag igen...

Helgen flyger förbi och det är redan söndag. Jag sitter i Götet, hos min bror, tittar på Amazing Race, blir ressugen och väntar på att brorsan och hans sambo ska vakna så vi kan äta frukost. Tog hela mitt zoo med mig och åkte hit i fredags efter jobbet. Det mildrar samvetet att veta att katterna inte sitter hemma ensamma hela helgen.

Jag har varit ute med Pollux i  ett superslaskigt Göteborg. Inte alls så trevligt. Helgen i övrigt har dock varit mysig. Har hunnit umgås mycket och gå lite i affärer. Hittade massa fina saker jag vill köpa, bland annat ett hett alternativ till nya köksgardiner och en superfin fruktskål. Anders & Linda lyckades komma till skott och köpa både ny dammsugare och micro samt nya gardiner till köket (blev jättefint). Men vi har även hunnit med både baka cookies och se Melodifestivalen. Ja, det är sant....jag tittade och inte bara det, jag betygsatte både låtarna och kläderna. Tyckte faktiskt att Velvet förtjänade att gå vidare (även om jag när jag hörde den gav den ganska lågt betyg men jämfört med de andra bidragen så). Molly var jätteduktig, hade den finaste klänningen och en fin låt men jag tycker inte den passar i melodifestivalsammanhang. En ny Sanna Nielsen kan dock vara på g där :)

Dagens fotouppdatering kommer när jag är på hemmaplan ikväll. Nu ska jag nog bussa in Pollux i sovrummet så att det blir lite fart här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0