Dagens foto 090112

En lång dag är till ända. Dagen har bjudit på ett nytt utbildningssteg i projektledarutbildningen som jag går. Idag och imorgon handlar det om förhandlingsteknik och affärsmannaskap. Som vanligt väldigt intressanta utbildningsdagar där teori och praktik varvas. Kvällen avslutades med bad i utomhusjacuzzi, bastu med korvgrillning på aggregatet (tydligen någon slags företagstradition - gott var det iaf) samt trevlig middag och trevligt umgänge. Precis hemkommen och ska stupa i säng. Imorgon blir en ny utbildningsdag, men innan dess var jag ju tvungen att posta dagens foto. Vill ju inte missa :P

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Anders

Usch vad det låter tråkigt....tacka vet jag 8h på jobbet med surfing för att döda tiden...

2009-01-12 @ 23:31:19
Postat av: Lillasyster

Jag vill oxå prova på badtunna! :) Här i Halmstad har det bara varit regnigt å tråkigt hela dagen... :/

2009-01-13 @ 00:08:01
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: åsa

men vad fint! vilka härliga foton..ska lägga till dig och kolla närmare när de är lugn och ro här hemma!

ha de så bra

2009-01-13 @ 17:06:06
URL: http://fotograferat-badanka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0