Dagens foto 090125

Nu har jag också tulpanpremiärat tack vare mamma som köpte en fin bukett till mig idag. Tack! Har haft en trevlig dag med lååångt besök på MediaMarkt (klämde och kände bland annat på mina drömmars Canon EOS 450D) och en visit på IKEA också. Köpte handduksstång och hylla i valnöt i serien Molger till badrummet. Blev så tjusigt så och matchar mina tvättkorgar i valnöt från Rusta :)

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan ~ Kristin

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bukett! :)

Men jag förvänta mig att se ett foto på de nya fina möblerna... :)

puss på kram

2009-01-27 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0