Utmaning från Scrappiz...

Såg att min kompis Anna hittat en lite rolig utmaning på Scrappiz - Project 365 - ett foto om dagen. Utmaningen går helt enkelt ut på att (precis som det låter) ta ett fotografi om dagen. Tyckte det lät lite skojigt, kan kanske trigga mig själv att ta lite fina vardagsbilder och få lite nya idéer till motiv så jag tänkte jag skulle haka på även om det redan snart gått en hel vecka på det nya året.  Sen kommer det säkert vara dagar då jag missar men jag ska försöka vara duktig :) Mina foton i utmaningen kommer ni hitta under den nya kategorin Projekt 365.

Förhoppningsvis lär jag mig något och blir en bättre fotograf under året. Får nöja mig med att fota med min kompaktkamera för någon systemkamera lär det inte bli i år heller när jag bär mig så dumt åt och pajar bilen. Men kanske 2010 :P

Den 2:e januari tog jag iaf ett foto som jag gillar på MamBo:s söta vovve Kenzo så jag börjar med det, dagens får jag suga lite längre på.


Blev du kanske också sugen på att hänga på utmaningen? Bara att sätta igång och fota.

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna ~ Blommig ~ Ulrica ~ Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ 3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane (citrontimjan) ~

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kan inte bestämma mig för om jag tycker att han ser mest förvånad eller mest retsam ut. Typ "pilutta dig". :) Söt är han vilket fall som helst. :)

2009-01-06 @ 12:37:55
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul att du hänger på=) Ska bli roligt att se dina bilder:)

2009-01-06 @ 13:06:02
URL: http://xante.blogg.se/
Postat av: Maria

KUL att du hänger på och givetvis ok med länkningen - jag länkar tillbaka :)

2009-01-06 @ 14:53:11
URL: http://www.slowly.se
Postat av: Maria

Vilken gullig hund! Kul att vi är ett gäng, skall bli spännande att se fler foto!



// Maria

2009-01-06 @ 15:56:14
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0