Dagens foto 090228-090303

 

 

Har varit väldigt duktig med att äta min frukt på senaste tiden, två stycken om dagen blir det. En till varje fika på jobbet. En favorit just nu är apelsiner, smarrigt men kladdigt!

 Har under en längre period levt lite farligt med en hårtork som har en tendens att smälta vilket har känts sådär. Har dock inte känts som särskilt roligt att lägga pengar på en ny. Lyckades hitta en för under 200 kr och det kändes med ens överkomligt. Sen var den ju röd och fin också det är aldrig fel. Då blir man ju glad när man blåser håret :)

 

 

Vilken pose du lyckades få till syrran! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha! Jag ser ju helt galen ut! Som om jag skulle kasta klotet på dig... Haha!



Apelsiner ÄR gott, men kladdigt och smakar konstigt nog bättre i klyftor. Precis som äpplen. Det är oxå godare om det är uppskuret. Undrar varför..?

2009-03-03 @ 18:49:59
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0