Dagens foto 090314-090316

Måndag och jobb igen men det hela slutade med att jag gav upp det där med jobbande runt lunch, körde inom Apoteket på vägen hem och gick hem och vilade huvudet. Provar med Treo och se om det hjälper mer än Alvedon och Ipren. Än så länge med lite osäkert resultat.
Helgen var supertrevlig och det var underbart skoj att träffa kompisarna igen. Tyvärr blev det hela lite jobbigt av att jag hade min kära huvudvärk som följeslagare plus att jag på lördagen kombinerade detta med att periodvis både känna mig yr och må illa. Men bortsett från det en mycket lyckad helg med både bad i badhus på lördagförmiddagen, promenader, mysig middag ute på en restaurang inredd i retrostil (röda Flowerpot över barborden och Stringhyllor i baren) och god mat och gott sällskap för övrigt. Helgen blev dock oväntat odokumenterad gällande kameran och jag har inte så mycket att bjuda på.
Theo är ju dock alltid supersöt så honom lyckades jag ju få med på bild och han får helt enkelt bli söndagens "dagens foto".

Det blir ganska mycket action med 7 vuxna, en hund, ett barn och massa leksaker. En låda med lego som hälls ut på ett stengolv är en sådär trevlig ljudupplevelse men något man vänjer sig vid antar jag :P


Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0