Fredag eftermiddag...


Får besök av MamBo, Kenzo, bror, Linda och syster i helgen så nu får jag nog dra fram dammsugaren och göra lite fint här. Min huvudvärk är näst intill obefintlig just nu och Pollux är bättre i magen. Kanske kan bli en riktigt bra helg det här. Synd att vädret är så trist bara, snön som föll imorse har förvandlats till härlig slask. Men jag såg faktiskt en nyckelpiga häromdagen det måste väl vara ett vårtecken?!

Får se vad vi hittar på under helgen men uppdatering i bloggen blir det nog tidigast på söndag när alla har åkt hem :P Ikväll ska vi iaf se finalen i Let's dance det har jag bestämt. Inte för att jag har följt det hela, endast sett något avsnitt men finalen kan ju vara skoj att se iaf. Vem tycker du ska vinna?

P.S Glöm inte Earth hour imorgon mellan 20.30-21.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0