Twitter...

Jag är som vanligt sugen på att testa nya saker även när det gäller bloggande så jag har nu börjat microblogga via Twitter. Jag är själv väldigt ny på det hela så jag håller fortfarande på att utforska användningsområdena och möjligheterna. Just nu har jag väl det mest som en väg att göra korta statusuppdateringar om allt mellan himmel och jord. Vad gör jag just nu?

Har lagt in så min senaste kommentar (så kallad tweet) syns här på bloggen också, överst i den vänstra spalten närmare bestämt (följ den lilla blå twitter fågeln). Även på min Australienblogg syns senaste kommentaren och dessutom har jag kopplat ihop mina tweets med Facebook. Flera flugor i en smäll med andra ord. Får ser hur länge jag tycker det här är roligt :)

HÄR hittar du min twittersida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0